sobota, 7 września 2013

Bento - 06.09.2013 - Totoro i zupa miso

Wczorajsze śniadanie było absolutnie przepyszne! Gdybym w końcu kupiła sobie wymarzony bentotermos (taki na zupkę) to w całości byłoby na wynos :)
Zmontowałam je z tego:
Inari, kluski tofu, miso, nori.
A powstało to:
Znakomita zupka miso z dużą ilością glonów i tofu w kształcie...rurek makaronowych. Miłym zaskoczeniem było dla mnie to że są nieprzywoicie niskokaloryczne (20 kcal na porcję). Już wiem że zrobię sobie zapas:) TU SĄ
Do tego inari sushi w kształcie Tororo. Pyyyyyszne! Do tej pory inari jadłam tylko raz a potem marzyłam o nim skrycie.
Teraz mam mały zapas~
Ten listek mnie rozbraja ;)
Składniki na to smakowite śniadanie pochodzą ze sklepu JapanFood.eu - dziękuję!
Mam jeszcze kilka innych pyszności które zbentuję w najbliższym czasie~ 
Nie mogę się doczekać :D
Miłej soboty!!

Oliko






2 komentarze:

  1. Pyszne śniadanko!! Inari uwielbiam - mogłabym je jeść codziennie niemal, jak dango. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę, muszę koniecznie dorwać ten makaron shirataki :D Inari - mniam :D

    OdpowiedzUsuń