czwartek, 11 października 2012

Bento - 08.10.2012 +urodziny+warsztaty

(English version coming soon!)

Witajcie!! Wbrew temu, co można podejrzewa po ciszy na blogu żyję i robię bento. 
W międzyczasie nawet miałam urodziny i wybrałam osoby które zaproszę na warsztaty:) 
Ale trochę Was najpierw podręczę;)
Wieczór w ubiegły piątek:
 
Uwielbiam ten moment w gotowaniu gdy widzę przed sobą składniki~
 
Nowy wieszaczek na książkę kucharską, bardzo wygodny!:)

 
Ta-dam!  Tort śmietankowy z trzema rodzajami czekolady i malinami. Mniam, genialny! Przepis (zmodyfikowany)  z Moich Wypieków, oczywiście:)
 
Zrobione! Tort, szyszki ryżowe, "kulki ze ślimakiem w środku" (nie pytajcie... ;) ) szarlotka, ciasto Nutellowo-Maltesersowo-czekoladowe. Tylko bezcukrowe ciasteczka dla Babci były ze sklepu.
 
A tu jeden z obłędnych prezentów, które dostałam - mój wymarzony piecyk do chleba *_*
 
Drugi chleb, który upiekłam. Pyyycha...
A pierwszy jest tu:

Kanapki z kujawską papryką i ogórkiem, pulpeciki curry z wołowiny.
 
Jabłko, gruszka pianka i jogurt.

A jeżeli chodzi o warsztaty, dostałam od Was zgłoszenia na różnych moich stronach i musieliśmy to ogarnąc. Dzięki za świetne pomysły!!

Zdecydowaliśmy, że na warsztaty zaproszę Dziewczyny, które komentarze zostawiły na tym blogu :)
Ekkusu (obłędny, dowcipny opis :DDD )
oraz Delibrum Z - mmm, pyszny opis!

Nie mogę się doczekac aż Was spotkam w Łodzi! Skontaktuję się z Wami przed weekendem!

Macie jeszcze szansę zdobyc 2 miejsca na warsztatach... obserwujcie, słuchajcie... już wkrótce dowiecie się jak to zrobic:)

Uciekam do pracy~
Miłego czwartku!!

Oliko


1 komentarz: