środa, 14 listopada 2012

Bento - posiłek w pudle #6 - gwiazdki!!



Bentō - w japońskiej kuchni oznacza posiłek na wynos, w pudełku lub termosie. Można go zabrać do szkoły, pracy lub na wycieczkę. Od tradycyjnych polskich kanapek jest bardziej dekoracyjny i weselszy. Od fastfoodów i jedzenia na mieście - zdrowszy, smaczniejszy i… tańszy. My, MagdaMonika i Ola, już o tym wiemy:)"Bentujemy" prawie codziennie, dla siebie i swoich bliskich. Pudełkowanie śniadań to dla nas świetna zabawa! Z tego powodu postanowiłyśmy wyznaczyć sobie nawzajem bentowe wyzwania. W każdą środę co dwa tygodnie pokazujemy bento zrobione według specjalnych wytycznych.Nasza akcja nazywa się Bento: Posiłek w Pudle :)
Temat szósty to: gwiazdki!
Kiedy usłyszałam temat, byłam zachwycona bo przyszła mi do głowy pewna konkretna ilustracja z moim ukochanym kotem Garfieldem :)
Zastanawiałam się czy jestem w stanie przełożyć ją na bento - tak, jestem :D

Wszystko w gwiazdki - cukinia, jajko i pomidory.
Ryż i trzy rodzaje serów - Mimolette, podlaski i kozi:) I sos sojowy~
Bento w pełnej krasie: jogurt z gwiazdkami,jabłko i kiwi (ledwo widać ;( ) sos sojowy i pierniczki (papierek też w gwiazdki :D).

*duma*
A z pozostałego sera zrobiłam kanapkę dla Brata :)



Smacznego!!:)A tu możesz obejrzeć wersje:Moniki : KLIK!Magdy: KLIK!Podejmiesz wyzwanie?Jeśli tak, to masz dwa tygodnie by zrobić bento-interpretację tematu piątego. Pokaż światu swoje śniadanie! Nie możemy się doczekać, by je zobaczyć! Link do bloga lub bezpośrednie zdjęcie umieść na naszym Fanpage'u:Bento - Posiłek w Pudle 
Miłej zabawy! Za dwa tygodnie kolejne wyzwanie!:)



7 komentarzy:

  1. Podglądam Waszą zabawę i strasznie podoba mi się ta inicjatywa. Postaram się i ja podjąć wyzwanie,o ile czas mi na to pozwoli:) Twoje bento wymiata;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju, uwielbiam Garfielda, a Twoje bento jest po prostu GENIALNE. Chcem tutorial, jak zrobić takiego kota. Albo chociaż jego głowę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale byłoby mi szkoda zjeść tego kota ;) Piękne bento!

    OdpowiedzUsuń
  4. GARFIELD!Musiałam pokazać nawet B., także był zachwycony nim ;) jestem wpatrzona teraz *0*

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeszłaś samą siebie :D Boskie!

    OdpowiedzUsuń